Gartner tvrdí, že globální trh se softwarem pro řízení zákaznické zkušenosti a vztahů se zákazníky vzrostl v roce 2018 o 15,6 % Řízení vztahů se zákazníky je tím největším a nejrychleji rostoucím segmentem na poli podnikatelských softwarových aplikací
Novinky
Cílem této konference je uspořádat setkání osob zodpovědných za strategii řízení vztahů se zákazníky, marketingových a obchodních ředitelů.
v roce 2018 poroste opět nejrychleji – i díky GDPR. Praha, 13. 4. 2018 - Na konci minulého roku segment CRM software (customer relationship management – řízení vztahů se zákazníky) předběhl DBMS (database management systems – systémy pro správu databází) a stal se tak největším ze všech softwarových trhů s celkovým obratem 39,5 miliardy dolarů za rok 2017 (v případě DBMS šlo o 36,8 miliardy dolarů). Podle analytika Juliana Poultera, ředitele výzkumu Gartner, poroste CRM i v letošním roce nejrychleji – o 16 %.
Poznejte trendy a inovace na ERP konferenci
CRM konference 2017 za námi
11.4. proběhl druhý ročník CRM konference na téma "Jak vybrat CRM pro růst vašeho byznysu"
Jak poznat inovativní CRM
Záznam z přednášky Zdeňka Pejcela a Petra Holuba, ve které popisují nové trendy, které se objevují ve světě a přináší vývoj v oblasti CRM.
Jak se stát prozákaznicky orientovanou společností?
Aneb postavte zákazníky do středu dění. Prezentace společnosti Microsoft na naší CRM konferenci.
Navštívili jsme ...
seminář o CRM na akci „Marketing Mix Praha - 15.9" . V rámci akce byl odpolední blok o CRM systémech a způsobu práce se zákazníkem. Postupně jsme viděli 4 různé prezentace.
Oldřich Příklenk, majitel společnosti KPC-Group, která působí jako zastoupení Gartneru pro ČR, SR a Rumunsko a provozovatel informační služby INSIDE, oznámil zakoupení menšinového podílu ve firmě SMIT Services s.r.o. s plánovaným navyšováním majetkové účasti. Společnost provozuje on-line nástroje Vyber-CRM.cz a Vyber-ERP.cz.
Jaká byla CRM Konference?
Jak probíhala konference na téma: Jak vybrat CRM pro růst vašeho byznysu? Podívejte se na krátký sestřih.
Jednoduché porovnání dostupných CRM řešení na webu www.vyber-crm.cz vyzkoušela i společnost Foxconn a již má vybrané řešení i implementačního partnera.
CRM pro agriKomp Bohemia s.r.o.
Porovnání na www.vyber-crm.cz pomohlo společnosti agriKomp Bohemia s.r.o. k výběru CRM řešení.
CRM Akademie: Zlepšete práci se zákazníky
On-line školení péče o zákazníky, které zvládnete jednoduše během pěti týdnů? Se sluchátky na uších se nechejte inspirovat a rozšiřte své znalosti CRM postupů.
Spojení společností LLP CRM a Logic point
Únor 2016 LLP CRM a Logic point, dvě nejvýznamnější konzultační společnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM), s potěšením oznamují svůj záměr o fúzi, kdy LLP CRM koupí 80% společnosti Logic point.
CCV Informační systémy s novou divizí Customer Services, jejím řízením pověřen Martin Vokřál
Tuzemská společnost CCV Informační systémy založila novou divizi CCV Customer Services. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky. Ředitelem byl jmenován Martin Vokřál, který doposud zastával pozici produktového manažera Microsoft Dynamics CRM.
Konica Minolta kupuje českou společnost WEBCOM, jednoho ze tří největších dodavatelů CRM a ERP informačních systémů na platformě Microsoft Dynamics ve střední a východní Evropě. Dokončení transakce je plánováno na konec července a je podmíněno schválením UOHS. Jde o největší investici v historii české pobočky Konica Minolta a první akvizici IT společnosti v zemích střední a východní Evropy. Hodnota celé transakce se pohybuje v řádu stovek milionů korun. Obě strany se dohodly, že nebudou k ceně transakce uveřejňovat bližší informace.
LLP Prague je vítězem soutěže Microsoft Awards 2015
Společnost LLP Prague, s.r.o. zvítězila v 17. ročníku prestižní soutěže Microsoft Awards v kategorii Inovativní řešení na platformě Microsoft Dynamics CRM. Soutěž je určena pro certifikované partnery, kteří vyvíjejí řešení a aplikace na platformě Microsoft a využívají nové technologie v řešeních pro zákazníky. Přihlášení partneři se mezi sebou utkali v 10 oblastech, z nichž kategorie Microsoft Dynamics CRM již tradičně patří svým rozsahem a komplexností k jedné z nejnáročnějších v soutěži. LLP Prague přesvědčila porotu o vítězství díky řešení pro řízení obchodu a vztahů s firemními zákazníky, státní a veřejnou správou ve společnosti O2 Czech Republic, a.s.
16. října 2014 proběhlo vyhlášení vítězů soutěže Technology Fast 50 Central Europe 2014, kterou již 15. rokem sestavuje společnost Deloitte. Žebříček Technology Fast 50 vyhodnocuje nejrychleji rostoucí technologické společnosti, a to na základě růstu tržeb za období posledních pěti let. Letos se v něm umístily firmy z 10 zemí - z Bulharska, České republiky, Chorvatska, Estonska, Litvy, Maďarska, Polska, Rumunska, Slovenska a Srbska.