Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. „Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje,“ komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.
Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci. „S tvorbou řešení formou služby máme už více než 15 let zkušenost. Proto není náhodou, že počet našich zákazníků obsluhovaných pomocí cloudových řešení dynamicky roste. Věřím, že novou divizí ještě lépe tohoto potenciálu využijeme,“ dodává Damborský.
Do čela divize byl jmenován Martin Vokřál (foto), který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na právnické fakultě MU. Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem. Ve volném čase se Martin Vokřál věnuje hře na piano a lyžování. Jeho společnou zálibou s manželkou je společenský tanec.
-------
CCV Informační systémy působí na trhu od roku 1992. Patří k významným hráčům domácí scény oboru informačních systémů. Sídlí v Brně (divize CCV Business Solutions a CCV eGovernment) s dalšími pobočkami v Opavě (divize CCV eBusiness) a na Slovensku v Nitře (CCV Informačné systémy). Poskytuje komplexní dodávky ve vývoji logistických řešení, implementaci WMS systémů (CCV Řízený sklad) a podnikových informačních systémů (Microsoft Dynamics). Specializuje se na řešení pro elektronickou fakturaci, důvěryhodnou archivaci, elektronickou výměnu dat EDI (konsolidační centrum Orion) a bezpapírový oběh obchodních dokladů.