-
Žít vztahy se zákazníky, Martin Bazala, Raynet
Prezentace byla směřovaná hlavně k inspiraci publika jak přistoupit k péči o vlastní zákazníky. Hlavní důvod proč zákazníci odchází ke konferenci je, že zákazníci nevěří, že se o ně společnost zajímá. CRM není software, ale je to cesta či strategie jak směřovat ke spokojenému zákazníkovi. Je důležité najít cestu, mít správný směr a dostat to do rutiny, k tomu nám pak slouží nástroj – tedy CRM software. Důležité je mít jako v CRM strategii, dobré nápady a pečovat o zákazníka. Popisuje proces zákaznické podpory u nich v Raynetu, kde testovali různé cesty, měnili akviziční proces, měřili konverze u různých zákazníků, až našli cestu, kdy si udrží co nejvíce zákazníků dlouhodobě. Pak nabízí několik typů jak vylepšit vztah se zákazníky – třeba Originální dárek k vánocům, kteří klienti ocení a budou si pamatovat nebo Originální řešení problémů a komunikace mimo pracovní dobu, jelikož zákazníci si to pamatují a rádi o vás potom mluví. Dobré je zvážit a rozmyslet si anketu spokojenosti zákazníků či pravidelnou příjemnou schůzku s klientem.
Více informací o produktu Raynet CRM, který je pro správu zákazníků používán najdete zde.
-
Řízení projektové firmy jednoduše, Michal Mucha. Navigo 3
Představení vlastního cloudového produktu, který je pro projektově orientované firmy, které potřebují mít přehled o zakázkách. Jde o produkt, který je na pomezí CRM a ERP systému. Součástí systému jsou aktivity, zakázky, vykazování práce, kapacitní plány, fakturace a kompletní evidence nákladů na zakázce. Vedle Navigo 3 existuje ještě modul Business Intelligence, který zpracovává data do jednoduchých reportů.
-
Praktické přínosy CRM systému ANABIX pro vaše podnikání, Štěpán Musil, ANABIX
Anabix je one-page kontaktní systém, tedy karta zákazníka na které naleznete vše co potřebujete o klientovi vědět. Základní funkce jsou Seznamy, Kontakty, Obchodní případy, Aktivity, Úkoly a faktury. Je možné tvořit vlastní pole, což znamená že dle potřeby každého klienta je možné nastavit v administraci CRM požadovaná políčka vč. hodnot, bez programování. Již v základu je napojení na ARES, tedy načítání informací z registrů dle IČ. Pokud používáte další systémy, je možné je do Anabixu napojit přes API. Rozšířené napojení je u fakturačních nástrojů, kde jsou napojení již hotová a vy zadáte jen vaše přihlašovací údaje. Speciální je napojení na SmertEmailing, kdy se vám v reálném čase synchronizují informace z a do CRM. Pokročilejší funkcí je možnost automatizace některých úkolů, které děláte pravidelně a je možné je dělat systémově – tyto funkce také nastavíte v administraci CRM.
Více informací o ANABIX CRM, který byl představen, najdete zde.
-
Přirozené CRM, které usnadňuje obchodníkovi život, Martin Semerád, eBRÁNA
Na začátek dostáváme krátký návod jak rozlišit očekávání od CRM z pozice obchodníků, kteří CRM používají ke každodenní práci, od potřeby majitelů a ředitelů a to tak, aby se nestalo, že se nasadí CRM systém, který ve výsledku obchodníci nepoužívají a systém nemá přínos pro nikoho z nich. Hlavní radou jak nasadit CRM tak, aby bylo funkční, je zaměřit se na to, aby byl systém dělaný primárně pro potřeby obchodníků, kterým CRM systém má práci ulehčit, ne přidat. CRM od eBRÁNY je koncipováno jako kompletní systém pro práci se zákazníkem, který je chytrá emailová schránka, jelikož obchodníci mají velkou část práce v komunikaci se zákazníkem. V CRM je vše propojené s kalendářem, úkoly či marketingovými aktivitami. Úkoly v rámci aplikace mají ulehčit emailové schránce. Motivace a inspirace obchodníků pro práci s daty o zákaznících podporují skóringem vyplnění profilu zákazníka, se kterým se dá pracovat v rámci týmu.
Více informací zde.