Na konferenci zazněla následující témata:
Zákaznicky orientovaná strategie & CRM: současnost a budoucnost - Oldřich Příklenk, KPC-group, zastoupení Gartner pro ČR/SR a RO
CRM Buzzwords, aneb, co znamená, když se řekne… - Lukáš Erben, INSIDE
Proč jsme změnili CRM řešení a co nám to nyní přináší? - Petr Zimanzl, RWE Group Business Services CZ
Jak poznat inovativní CRM? - Zdeněk Pejcel, Salesforce & Petr Holub, AspectWorks s.r.o.
Postavte zákazníky do středu dění. Jak se stát prozákaznicky orientovanou společností? - Martin Kováč, Microsoft, s.r.o.
CRM musí obchodní tým bavit - Martin Bazala, RAYNET s.r.o.
Jak lze posunout B2B s pomocí CRM - Zdeněk Vosolsobě, ALBIXON a.s.
CRM v zákaznické komunikaci - Vladislav Němec, DEIMOS s.r.o.
Zákaznická zkušenost – hodně se o ní mluví, ale kdo ji zná a používá? - Daniel Urminský, Director, AVG Technologies CZ
Jak mít prodej pod kontrolou a co na to marketing? - Barbora Hartmannová, PERFORMIA, spol. s r.o.
Jak vybrat CRM? - Anna Dufková, vyber-crm.cz
A následovala panelová diskuse s mnoha zajímavými otázkami.
Záznamy jednotlivých vystoupení budou dostupné na našem Youtube kanálu.