Algotech, a.s.
SugarCRM od Algotechu. Světový CRM systém od českého dodavatele. Sugar je intuitivní systém pro řízení vztahů se zákazníky, který vám pomůže s nimi komunikovat, sdílet s týmem veškeré informace, uzavírat obchody a udržet vaše klienty spokojené.
Algotech není jen jméno firmy, ale hlavně tým lidí. Našim zákazníkům pomáháme jak s návrhem, vývojem a implementací na základě individuálních potřeb každého zákazníka – ať už jde o menší či větší firmy, bankovního, veřejného, průmyslového nebo jiného segmentu.
A co je naším cílem?
To, aby české firmy začaly používat kvalitní systémy pro vytváření a udržování vztahů se zákazníky a neprotékaly jim cenné kontakty mezi prsty.
« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ
SugarCRM online
SugarCRM je v celosvětovém měřítku nejpopulárnější komerční open source CRM (Customer Relationship Management). Díky SugarCRM získají obchodníci jedinečný přehled o svých zákaznících, marketéři lépe vyhodnotí a posílí kampaně a management uvidí přesné reporty.
Všestranný pohled na zákazníka
SugarCRM zachycuje všechny potřebné údaje o zákazníkovi a každý jeho kontakt s Vaší společností. Tyto údaje jsou snadno sdílené napříč firmou tak, aby každý měl právě ta data, která potřebuje. Tento jedinečný pohled na zákazníka umožňuje Vašim zaměstnancům plnit jeho specifické potřeby při zachování osobních Vazeb – zákazník se nestává jen řádkem v tabulce. SugarCRM podporuje prodejní proces od první marketingové kampaně přes obchodní kolečko až k zákaznické podpoře. Obchodní zástupci mohou přistupovat k aplikaci přímo z terénu přes chytré telefony nebo tablety a mají tak neustále přístup k důležitým datům.
Sdílení informací
Se systémem SugarCRM můžete lépe sladit marketing, obchod, podporu a výkonný management. Marketing má pod kontrolou kampaně, identifikuje přímou vazbu na zisky a předává zajímavé příležitosti obchodnímu oddělení jedním kliknutím. Zákaznická podpora vidí všechny relevantní informace o firmě, historii vzájemné spolupráce a údaje o člověku, který ji právě kontaktuje. To zajistí lepší odpověď na jeho požadavky. Managementu dodává SugarCRM informace o návratnosti investic do kampaní, aktuálních obchodních odhadech a průběhu jednotlivých obchodních koleček. Nezáleží na tom, jak velká společnost jste, aplikace SugarCRM Vám umožní zrušit bariéry mezi Vámi a zákazníky i bariéry, které jsou či hrozí napříč Vaší firmou.
Snadné použití
SugarCRM je tvořen pro koncové uživatele. Tedy i přes komplexnost celého řešení a jeho široký záběr je kladen velký důraz na snadnou použitelnost. Start se systémem je rychlý a pro uživatele velmi snadný. Grafické dashboardy a reporty zlepšují porozumění klíčovým datům a výsledkům společnosti či oddělení. Tyto vlastnosti zajišťují větší výkonnost, efektivnější řízení a proces porozumění Vašim zákazníkům.
Benefity
Výhody SugarCRM lze shrnout následovně:
1. Nulové licenční náklady – edice Community není zatížena licenčními poplatky,
2. Multiplatformní přístup – k SugarCRM přistupujete prostřednictvím webového prohlížeče z jakéhokoli zařízení bez nutnosti instalace dodatečných programů,
3. Integrační platforma – SugarCRM disponuje standardizovaným API rozhraním pro integraci s dalšími systémy,
4. Libovolná rozšíření – kromě standardní administrace, konfigurace oprávnění, nastavení polí, vzhledu, apod. lze funkce systému rozšiřovat instalací standardizovaných modulů (moduly vyvíjí česká společnost Information Systems Factory Group s.r.o. i další firmy celosvětově),
5. Vždy aktuální data a reporty – systém funguje online, zadání jakékoli informace se projeví ihned v příslušných reportech,
6. Automatizace obchodních procesů – procesy lze plně automatizovat, systém komunikuje s uživatelem, případně eskaluje na nadřízeného,
7. Nezávislost na dodavateli – systém můžete mít plně ve svých rukou bez jakýchkoli omezení.
SugarCRM
SugarCRM je v celosvětovém měřítku nejpopulárnější komerční open source CRM (Customer Relationship Management). Díky SugarCRM získají obchodníci jedinečný přehled o svých zákaznících, marketéři lépe vyhodnotí a posílí kampaně a management uvidí přesné reporty.
Všestranný pohled na zákazníka
SugarCRM zachycuje všechny potřebné údaje o zákazníkovi a každý jeho kontakt s Vaší společností. Tyto údaje jsou snadno sdílené napříč firmou tak, aby každý měl právě ta data, která potřebuje. Tento jedinečný pohled na zákazníka umožňuje Vašim zaměstnancům plnit jeho specifické potřeby při zachování osobních Vazeb – zákazník se nestává jen řádkem v tabulce. SugarCRM podporuje prodejní proces od první marketingové kampaně přes obchodní kolečko až k zákaznické podpoře. Obchodní zástupci mohou přistupovat k aplikaci přímo z terénu přes chytré telefony nebo tablety a mají tak neustále přístup k důležitým datům.
Sdílení informací
Se systémem SugarCRM můžete lépe sladit marketing, obchod, podporu a výkonný management. Marketing má pod kontrolou kampaně, identifikuje přímou vazbu na zisky a předává zajímavé příležitosti obchodnímu oddělení jedním kliknutím. Zákaznická podpora vidí všechny relevantní informace o firmě, historii vzájemné spolupráce a údaje o člověku, který ji právě kontaktuje. To zajistí lepší odpověď na jeho požadavky. Managementu dodává SugarCRM informace o návratnosti investic do kampaní, aktuálních obchodních odhadech a průběhu jednotlivých obchodních koleček. Nezáleží na tom, jak velká společnost jste, aplikace SugarCRM Vám umožní zrušit bariéry mezi Vámi a zákazníky i bariéry, které jsou či hrozí napříč Vaší firmou.
Snadné použití
SugarCRM je tvořen pro koncové uživatele. Tedy i přes komplexnost celého řešení a jeho široký záběr je kladen velký důraz na snadnou použitelnost. Start se systémem je rychlý a pro uživatele velmi snadný. Grafické dashboardy a reporty zlepšují porozumění klíčovým datům a výsledkům společnosti či oddělení. Tyto vlastnosti zajišťují větší výkonnost, efektivnější řízení a proces porozumění Vašim zákazníkům.
Benefity
Výhody SugarCRM lze shrnout následovně:
1. Nulové licenční náklady – edice Community není zatížena licenčními poplatky,
2. Multiplatformní přístup – k SugarCRM přistupujete prostřednictvím webového prohlížeče z jakéhokoli zařízení bez nutnosti instalace dodatečných programů,
3. Integrační platforma – SugarCRM disponuje standardizovaným API rozhraním pro integraci s dalšími systémy,
4. Libovolná rozšíření – kromě standardní administrace, konfigurace oprávnění, nastavení polí, vzhledu, apod. lze funkce systému rozšiřovat instalací standardizovaných modulů (moduly vyvíjí česká společnost Information Systems Factory Group s.r.o. i další firmy celosvětově),
5. Vždy aktuální data a reporty – systém funguje online, zadání jakékoli informace se projeví ihned v příslušných reportech,
6. Automatizace obchodních procesů – procesy lze plně automatizovat, systém komunikuje s uživatelem, případně eskaluje na nadřízeného,
7. Nezávislost na dodavateli – systém můžete mít plně ve svých rukou bez jakýchkoli omezení.
Řízení obchodu
RS (IT a technologie)
Cloudové řešení do 10 uživatelů
České Radiokomunikace a.s.
České radiokomunikace jsou poskytovatelem unikátní televizní, rozhlasové a internetové infrastruktury, která umožňuje zákazníkům kvalitně přenášet mediální obsah.
Převádí technologické trendy do inovativních mediálních, telekomunikačních a IT infrastrukturních služeb a tím přispívá zákazníkům k naplnění jejich cílů.
ABO Valve s.r.o.
ABO valve, s.r.o. byla založena v roce 1993 jako dceřiná firma české společnosti Siwatec, a.s. Během více než dvacetileté historie se stali největším výrobcem uzavíracích a zpětných klapek pro průmyslové použití v České republice a jedním z největších v Evropě.
CBRE s.r.o.
CBRE poskytuje nejširší nabídku nemovitostí na trhu, kterou zastřešuje kvalitními integrovanými službami poskytovanými na základě spolupráce lídrů na trhu nemovitostí.