eWay System s.r.o.
eWay-CRM® je tu proto, aby pomáhala společnostem po celém světě být skutečně efektivní. Toto poslání odhodlaně a profesionálně naplňujeme již více než 10 let.
Z tohoto důvodu je eWay-CRM® zakomponovaná přímo do Microsoft Outlooku. Měníme tak důvěrně známé prostředí Outlooku na plnohodnotný CRM nástroj pro řízení klientů, obchodu a projektů. Nechybí ani profesionální e-mailové kampaně. S eWay-CRM lze kromě PC či tabletu pracovat také skrze mobilní aplikaci a webové rozhraní – tedy v libovolném podporovaném prohlížeči.
Dle vlastní preference můžete používat buď vlastní server, nebo využít náš cloud.
Buďte efektivní! S eWay-CRM. Nejlepším CRM v Outlooku.
« ZPĚT NA SEZNAM DODAVATELŮ
eWay-CRM
eWay-CRM je nejlepší CRM integrované v Outlooku. Pomáhá řídit Zákazníky, Příležitosti, Projekty a obsahuje i profesionální Marketingový modul. S eWay-CRM můžete sdílet Outlook s týmem - emaily, ůkoly, kalendář a kontatky. Emaily, poznámky, dokumenty a jiné náležitosti, které jsou na kartě položky. Nyní dostupná i na iOS / Android.
eWay-CRM má různé moduly, které splňují širokou škálu požadavků. Mezi ty nejpopulárnější patří:
1)Společnosti a Kontakty, které se obvykle používají pro stávající klienty a partnery.
2)Modul Příležitosti umožňuje přesunout potenciální zákazníky prostřednictvím obchodního pipeline od zadání prvních kontaktů až po uzavřenou nabídku. Příležitosti lze převést také na projekty, společnosti i kontakty.
3)Projekty Vám umožní doručit Vaše produkty a služby klientovi a v případě, že proces trvá dlouho, lze ho rozdělit na etapy.
4)Modul Marketing má vestavěnou funkci hromadné korespondence, která umožňuje odesílat personifikované e-maily s přílohami, sbírat zpětnou vazbu, propojovat kampaňe s Google Analytics, sledovat důvody odhlášení nebo nastavovat opožděné odesílání.
Přizpůsobení
eWay-CRM je plně přizpůsobitelný. V rámci celého systému můžete vytvářet vlastní workflow, neomezený počet vlastních polí (8 typů) a kategorií pro správu již zavedených procesů. Abyste nezapomněli vyplnit důležité informace, můžete vytvářet povinná pole a nebo skrýt ta, která už nepotřebujete.
Uživatelská oprávnění
Administrativní funkce zahrnují různá oprávnění - od režimu jen pro čtení až po plně neomezený přístup.
Mobilní verze
Android a iOS aplikace Vám umožní práci na cestách i v offline režimu.
Je také možné posílat automatické oznámení, vytvářet automatické úkoly, vydávat nabídky / faktury, generovat reporty, sledovat docházku apod.
Dlouhodoba zkusenost
Andrej Bykadorov (MEMOS Software s.r.o.)
Pouzivame eWay jiz skoro 10 let nejen na spravu zakazniku, ale i na rizeni projektu. Jsme naprosto spokojeni a cely produkt je plne integrovany s nasimi dalsimi systemy.
CRM v Outlooku
martin kolář (nadace thg)
Velmi intuitivní použití, v naší společnosti vítáme nedávné uvedení webové verze.
Skvělé intuitivní CRM
petra kovacova (porel estate)
Přešli jsme na eWay-CRM z BCM před necelým půlrokem. Vyzkoušeli jsme několik jiných řešení, ale nakonec nám tento CRM systém nejlíp vyhovoval. Navíc ted má i webovou apku, takže jsme všichni i Mac uživatelé spokojeni.
Konečně CRM ze kterého nebolí hlava
Tomáš Procházka (In-cuube)
Vyzkoušel jsem několik CRM sytémů. Vždy ten samý problém. Buď se složitě nastavoval tak, že práci spíše přidával nebo nebylo možné jej napárovat na služby, které jsem využíval a využívám. eWay-CRM je v Outlooku, takže naprosto ideální pro mou firmu, má integraci s pohodou i emailkampaněmi. Navíc suprová podpora, která vždy rychle vyřeší jakýkoli problém. Což bylo něco v čem bohužel ostatní systémy pokulhávají.
Brilon a.s.
Brilon a. s. je moderní, dynamicky se rozvíjející společnost, která systematicky přináší na český a slovenský trh nové technologie v oboru TZB.
Assessment Systems International s.r.o.
Společnost Assessment Systems byla založena v roce 2001 v České republice, v současné době působí na trhu střední a východní Evropy. Poskytuje služby v oblasti personálního poradenství a s nimi související moderní nástroje a produkty.