Umí toto vaše mobilní CRM?
- Off-line režim
Je potřeba být produktivní bez ohledu na připojení. Off-line nebo online - to vám dává přístup ke svým datům, kdykoliv budete potřebovat. Žádné trápení se signálem.
- Zvýšená bezpečnost
Správné mobilní CRM musí udržovat vaše data 100% zabezpečená během přenosu dat a chránit úložiště pomocí šifrování databáze. Samozřejmostí by mělo být zajištění přístupu uživatelů.
- Vlastní aplikace s moderním vzhledem
Pokud máte řešení, které si můžete jednoduše přizpůsobit a zvolit si vlastní vzhled a funkce, můžete tak výrazně ovlivnit uživatelský komfort a tím i přijetí aplikace samotnými uživateli.
- Emaily a hovory
Kdo by nechtěl sledovat e-mailovou komunikaci s klientem nebo vytvářet telefonní hovory jednoduše v rámci jedné CRM aplikace?
- Dokumenty a média
Jedna z nejlepších vlastností mobilního CRM je, když vše přichází v jednom balíku. Potřebná dokumentace a vizuální obsah obohatí vaše CRM záznamy – máte vše po ruce v jednom zařízení.
- Interaktivní mapy a GPS navigace
Spojení se zákazníky, kteří jsou nejblíže současné poloze nebo vytváření optimálních tras na daný den. Tyto funkce mobilního CRM zjednoduší pracovní den každému obchodnímu zástupci.
- Jednoduchost
Špatné přijetí nového CRM uživateli je jeden z nejčastějších problémů. Volte jednoduchý vzhled, snadnou orientaci v aplikaci i snadnou přehlednost pro koncové uživatele.
- Business intelligence
Mobilní CRM, která nabízí přístup k BI řešení (či reportingu) společnosti vede k lepšímu rozhodování v rámci celého podniku.